article

معرفی چند وب سایت عالی برای توسعه دهندگان

فاطمه روانبخش 1 سال،11 ماه پیش 2,772 دسته بندی : برنامه نویسی

وب سایت های زیادی وجود دارند که کار توسعه دهندگان را آسان تر می کنند ولی همه ی توسعه دهندگان از آن ها اطلاعی ندارند. در این مقاله، چند وب سایت معرکه برای توسعه دهندگان را معرفی میکنیم.

DevDocs.io مجموعه ای از بسیاری از زبان های برنامه نویسی و اسناد کتابخانه آن­ها  را در یکجا جمع آوری کرده است.  و شما می توانید اطلاعات هر زبان برنامه نویسی را در آن  پیدا کنید.

این سایت یک پلتفرم عالی برای یافتن و خواندن مقالات بسیار خوب است. بهترین مقالات از پلتفرم های مختلف را مستقیماً در فید شما نشان می دهد.

Snappify.io تصاویر قطعه کد را ایجاد می کند که می توانید با هر کسی و در هر کجای اینترنت به اشتراک بگذارید. اکثر برنامه نویسان از آن برای نمایش کدهای خود در وبلاگ ها و مقالات خود استفاده می کنند.

 وب سایت GoalKicker مجموعه ای از کتاب های کدنویسی است که از پاسخ های نویسندگان مختلف StackOverflow جمع آوری شده است. شما می توانید بسیاری از کتاب های برنامه نویسی معروف را در آن سایت پیدا کنید.

این وب سایت به شما این امکان را می دهد که کد را در زمان واقعی با توسعه دهندگان مختلف به اشتراک بگذارید. این برای توسعه دهندگان تیم و برای فرآیند اشکال زدایی مفید است.

این وب سایت به شما این امکان را می دهد که اسکرین شات های زیبایی از کدها بگیرید. همچنین دارای حالت تاریک و چند تم از پیش بارگذاری شده برای زبان های برنامه نویسی مختلف است.

این سایت برای توسعه دهندگانی که مایلند عکس های توییت های خود را در رسانه های اجتماعی پست کنند مفید است. این سایت توییت شما را به طراحی زیبا و قابل ویرایش تبدیل می کند.

این وب سایت نقشه راه، دستورالعمل ها و سایر محتوای آموزشی را برای کمک به توسعه دهندگان در انتخاب مسیر و هدایت  و راهنمایی آن­ها ارائه می دهد. افراد مبتدی و کسانی که به دنبال یادگیری هستند، می‌توانند از مزایای این وبسایت مفید برخوردار شوند.

LambdaTest یک پلتفرم ابری بوده که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌های وب خود را در بیش از 2000 مرورگر، سیستم عامل و دستگاه مختلف آزمایش کنید. با استفاده از آن می‌توانید سازگاری بین مرورگرها را بصورت دستی یا اتوماتیک آزمایش کنید.

Showwcase یک وب‌سایت جدید رسانه‌های اجتماعی است  و برای افرادی است که به دنبال برقراری ارتباط، ایجاد جامعه و فرصت­های شغلی جدید هستند. این یک پلتفرم شبیه لینکدین است اما تمرکز آن بر توسعه دهندگان است.

شما می توانید با یادگیری تمامی اصول اولیه CSS از این وب سایت، بر مهارت های توسعه وب خود مسلط شوید.

چرا وقت خود را برای یادگیری نحوه استفاده از فتوشاپ اختصاص دهید. SMARTMOCKAPS به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک رابط، موکاپ­ هایی با وضوح بالا را مستقیماً در مرورگر خود و در دستگاه‌های متعدد ایجاد کنید.

کد منبع خود را زیباتر و خواناتر کنید با استفاده از فناوری هوش مصنوعی موجود  کد منبع شما  جذاب و خواندن آن آسان‌تر می‌شود.

OverAPIبرای همه توسعه دهندگان، یکی از مفیدترین وب سایت ها است. این وب سایت دارای cheatsheet برای اکثر زبان های برنامه نویسی است.

این یک وب سایت منبع باز است که سرعت توسعه برنامه های وب را تا 5 برابر افزایش می دهد. تمام صفحه های مورد نظر در کنار هم در یک پنجره نمایش داده می شوند. زمان لازم برای توسعه را کاهش می دهد!

وب سایتی است که به شما امکان می دهد پالت های رنگی زیبا را انتخاب کنید. طراحان وب انتخاب رنگ های زیبا و جذاب و همچنین پذیرفتن توصیه های رنگی از دیگر هنرمندان و پروژه های هنری را بسیار مفید می دانند.

این وب سایت به شما کمک می کند تا تصاویر زیبایی از کدهای منبع خود ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید. همچنین به شما اجازه می دهد تا تغییراتی در عکس ها ایجاد کنید.

 Meta Tags برای ساخت تگ وبسایت است. که به شما این امکان را می دهد قبل از مشاهده نحوه نمایش محتوای خود در Google، Facebook، LinkedIn و سایر سایت های رسانه های اجتماعی، محتوای خود را به روز کرده و آزمایش کنید.

این وب سایت یک نمایه حرفه ای و زیبا برای عکس های موجود در نمونه کارهایتان ایجاد می کند. شما فقط باید هر یک از تصاویر خود را آپلود کنید.

این وب‌سایت انواع ابزارهای رایگان برای توسعه‌دهندگان، را ارائه می‌دهد. همچنین به شما امکان اشتراک گذاری کدها را می دهد.

این وب سایت به شما اجازه می دهد تا یک رزومه با کیفیت ایجاد کنید. با ارائه الگوهای تست شده به شما کمک می کند تا یک رزومه حرفه ای ایجاد کنید.

یک پلت فرم توسعه مبتنی بر وب است که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به نصب نرم افزار، زبان های فرانت اند مانند HTML، CSS و JavaScript را تغییر دهند و عیب یابی را آسان تر می کند.

وب سایتی است که دارای مجموعه ای از تصاویر است که پروژه شما را جذاب تر می­کند. می توان از آن به صورت شخصی و تجاری استفاده کرد. این یک وب سایت مفید برای طراحان وب است.

این وب سایت به شما امکان می دهد پروژه README را به راحتی ایجاد کنید. ویرایشگر ساده آن به شما کمک می کند تا به سرعت تمام بخش هایی را که برای README پروژه خود نیاز دارید اضافه و سفارشی کنید.

ابزار جدیدی است که به خودکارسازی فرآیند تولید محتوا و ایده‌پردازی کمک می‌کند. عملیات کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل می کند، برند و مخاطبان هدف شما را درک     می کند و سپس با استفاده از یادگیری ماشین  و هوش مصنوعی محتوای تازه ای را برای شما ایجاد می کند. اگر توسعه دهنده ای هستید که به طور منظم محتوا تولید      می کنید، پس این برای شما مناسب است.

این سایت به شما کمک می کند ویدیوهای مبتنی بر هوش مصنوعی را به بیش از 50 زبان ایجاد کنید. برای ایجاد محتوای ویدیویی به دوربین، میکروفون یا چهره واقعی نیاز ندارید. شما فقط باید اسکریپت خود را آپلود کنید و یک ویدیوی هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد.

همه توسعه دهندگان به سرگرمی نیاز دارند. شما می توانید برای مشاهده جوک های مختلف مربوط به برنامه نویسی و توسعه دهندگان به این وب سایت مراجعه کنید.

 

منابع: https://python.plainenglish.io

https://blog.devgenius.io

برچسب ها : # برنامه نویسی # کدنویسی
مطالب پیشنهادی
article

برنامه نویسی برای تازه کاران: بهترین راه برای یادگیری نحوه کدنویسی در سال 2022

توی این مقاله می خوایم از نحوه ی یادگیری برنامه نویسی برای تازه کارا بگیم.

فاطمه روانبخش 2,570 بیشتر بخوانید
article

کاربردهای جاوا اسکریپت

توی این مقاله می خوایم از کاربردهای مختلف جاوا اسکریپت بگیم.

فاطمه روانبخش 1,250 بیشتر بخوانید
article

کتاب های آموزش پایتون

در این مقاله می خوایم کتاب های آموزشی پایتون را معرفی و بررسی کنیم.

فاطمه روانبخش 4,142 بیشتر بخوانید